Polowanie na ducha.


Polowanie na ducha. kadr z filmu: Kamera Flir S60  Polowanie na duchy

Bardzo często jestem wzywana do nawiedzonych domów. Te domy niejednokrotnie nie mają swojej przeszłej historii, bo są współczesne. Jednak z niewiadomych powodów ich wnętrza są jak siedliska duchów. Dawniej kiedy elektronika nie była rozwinięta łowcy duchów szukali szczególnych miejsc ,które mogły by sprzyjać kontaktom z duchami- miejsca te zwano miejscami mocy. Badano też, czy osoba jest sensytywna i przyciąga duchy. Dziś temat ten urósł do nowych czynników a jest nim źródło generowania pól EMF - one są niczym miejsca mocy ,czy sensytywni ludzie. Nadwrażliwość domowych pupili daje się potwierdzać, że mieszkańcy mają problem z niewidzialnym zjawiskiem. Pokój w którym straszy stał się magazynem, a ja w nim zagościłam i to nie bez powodu. Jako jasnowidz i medium nie mam problemów z rozpoznaniem para-zjawisk, ale to mi nie wystarcza. Muszę szukać jakichkolwiek dowodów, by potwierdzić, że zjawisko występuje. Dodatkowo służą mi do tego urządzenia i mierniki.

Pierwszym sygnałem jaki się pojawił było trzeszczenie wbudowanego mikrofonu kamery. Po zmianie kąta ustawienia kamery, trzaskanie ustąpiło. Oznacza to, że mikrofon został na krótko zakłócony przez jakieś pole. Nagrały się również odgłosy kroków i inne dźwięki. Po wzmocnieniu sygnału dały się słyszeć inne odgłosy i niemiłe szumy -typowe dla infradźwięków. Udało mi się też uchwycić mroźną plamę na środku pokoju, co jest niebywałe dla mieszkania na piętrze, ogrzewanego grzejnikami w całym budynku.
Sztucznie stworzone miejsce mocy może przyciągnąć duchy, dlatego tak ważne jest aby nie ustawiać urządzeń AGD i RTV w jednym miejscu i obok siebie. Należy zadbać o bezpieczne odstępy (zaznaczone w instrukcji obsługi). Kiedy nie korzystamy z urządzeń należy zadbać o to, by odłączyć je od gniazdka, bo choć one nie pracują, a wtyczki są w gniazdkach pomiary dają wysokie odczyty..

Po upływie czasu badania zostały ponownie przeprowadzone, by ostatecznie ustalić, czy ujawnione anomalie są stałe czy przemijające. 

Zachęcam do obejrzenia filmików:



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

DUCHY NAS WIDZĄ

Nie ściągajcie duchów do swoich domów! -cz1