Temat duchów powrócił

Temat duchów powrócił

14LUT
Temat duchów powrócił do tematu na łamach bloga, a wszystko dlatego, że nadal miewamy z nimi kontakt; bywa, że wbrew swojej woli i bywa tak, że na własne życzenie. Kiedy jedni są świadomi i drżą ze strachu, że zostali nawiedzeni przez duchy, oraz nie wiedzą jak rozwiązać en problem. Inni dla własnych korzyści wywołują duchy, licząc, że za ich sprawą osiągną zamierzony cel
Mieszkamy w „nawiedzonym” domu“  przykład 1
„Dzień dobry Pani Alicjo, zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc. Mieszkamy w „nawiedzonym” domu, tak mi się zdaje. Sytuacja trwa od lat, z przerwami krótszymi lub dłuższymi. Jakaś siła daje o sobie znać, jednak nie wiemy jaka.Dom jednorodzinny został wybudowany przez dziadka w 1959 roku. Kiedy mama była jeszcze panienką zaczęło się wszystko objawiać. Słyszalne były kroki, jakby męskie, odgłosy przestawiania drobnych sprzętów domowych oraz pukanie do okna czy drzwi. Jeden raz ktoś dotknął dłoni mamy – była sama w pokoju -, podszedł i poczuła uścisk zimnej dłoni. To był jedyny fizyczny kontakt z tą materią. Potem był tylko słyszalny. Tak jest do dnia dzisiejszego. Wydaje mi się, że nie jest to osoba, która była domownikiem, a zmarła. Słyszymy wszyscy, głównie jednak mama i ja. Jest to trochę męczące i straszne, boimy się. Ostatnio, w 2010 roku zmarł mój ojciec, jednak on też słyszał. W dniu wczorajszym znowu dał o sobie znać, po ok. 2 letniej przerwie. Słychać było przestawianie, pukanie nad pokojem(moim). Bardzo chciałabym pomóc tej materii, nie mam jednak pojęcia jak. Stąd moja gorąca prośba do Pani. Co robić?
Jak można bazować na tragedii jaką jest śmierć matki „   przykład 2
Witam , pani Alicjo nie kryję , że się odrobinę waham pisać, bo jak dla mnie to nie ma tu żadnego przypadku, ale mój ex (niestety odszedł do innej kobiety dwa dni temu )A więc po krotce; jego mama zmarła w kwietniu na i dla mnie na tym sprawa się kończy; ale on twierdzi, że Mama do niego przychodzi, nawiedza go w snach i nie tylko ona .Cala sprawa jak dla mnie ma troszkę szemrany podtekst , osoba z którą się związał, również fascynuje się „innym wymiarem“ w tym przywoływaniem duchów, etc…Zdecydowałam się do wyszukania osoby medialnej, po tym jak przedstawił mi e-maila od tej pani , że wywołała ducha jego Mamy i opisała tam sytuację, którą zapewne opisał jej mój ex. To doprowadziło mnie wręcz do szalu , bo jak ktoś może bazować na cudzej tragedi jaką jest śmierć matki i czerpać korzyści by nie odszedł od niej .Ps: wspomnę iż rok temu również mnie zostawił dla tej samej kobiety , po czym po miesiącu powrócił błagając by mu pomoc. Teraz po mailu (jak wcześniej wspomniałam) odszedł na nowo .Dla mnie sprawa nie jest bardzo istotna , ale chciałabym mieć czyste sumienie, bo byłam bardzo zżyta z teściową. Może mi pani podpowie jak jest w rzeczywistości , proszę o jakąś wstępną wskazówkę jeżeli jest tu w ogóle jakaś niewyjaśniona sytuacja .  
Każdy bogobojny człowiek wie, że nie należy igrać z duchami. Mowa o duchach, które są wywoływane przez ludzi, w celu osiągnięcia za ich pośrednictwem zamierzonych korzyści. Niejednokrotnie są to inne duchy, niż te wezwane(przywołane). Cała odpowiedzialność za następstwa spada na ofiary duchów. Podobnie jest z duchami (choć z mniejszymi konsekwencjami), które nas nawiedzają. Ofiary nawiedzeń cierpią do póki do póty duch nie opuści wybranego przez siebie miejsca lub wybranej osoby.W takich przypadkach niezwłocznie należy sięgnąć po radę doświadczonego parapsychologa lub medium, który/a potrafi komunikować się z duchami i wie jak ulżyć ofiarom nawiedzeń.
Alicja

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

DUCHY NAS WIDZĄ

Nie ściągajcie duchów do swoich domów! -cz1