Żałoba i rozterki

Członek w: Życie po życiu

M B - Pani  Alicjo  zmarł mój syn  miał 26 lat chorował bardzo ja zanim tęsknie bardzo  chciała bym się dowiedzieć, ze jest mu  tam dobrze i już nie cierpi proszę pomoc mi

Alicja -  Jeżeli dusze które odeszły nie dają żadnych znaków, to należy uznać, że nie mają potrzeby przekazywania swojej woli, a już na pewno ich odejście daje im pokój ducha i z całą pewnością są szczęśliwi po tamtej stronie . Pani nie może trwać w ciągłym bólu i tęsknić, bo w ten sposób mąci mu Pani spokój ducha  i z nieznanych dla pani przyczyn może zostać zakłócony spokój również w domowym ognisku.
 Proszę , proszę ! Pogodzić się z odejściem syna do drugiej rodziny jakim jest boski świat. Prosić , pomodlić się , by syn został godnie oceniony i szczęśliwy.

M B- Witam, raz mój synek się tylko przyśnił  bo zawsze mówił, ze chce być  spalony ale ja go nie spaliłam  tak mi się śniło Mamo czemu mnie nie spaliłaś a ja mu mówię, że tyle się wycierpiałeś i nie miałam sumienia cię spalić - a on na to; mamo będzie wszystko dobrze

Alicja " a on na to; mamo będzie wszystko dobrze"-  Zna już Pani odpowiedź i proszę dać wiarę słowom  syna

M B -Ok ,dziękuje za pomoc. Pogodziłam się z Bogiem, że go zabrał, ale modlę się, żeby mu przebaczył jego grzechy.

Alicja - Popieram podejście.

Alicja

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

DUCHY NAS WIDZĄ

Nie ściągajcie duchów do swoich domów! -cz1